Oskyldig dömd

Nu sitter jag och pappa och kollar på orkyldig dömd , den är bra den :) Ska väl sova efter den, skit trött som vanligt x) Men iallafall så kom min kusin och hans familj hit förut :) inte träffat han på 1000 år typ, och så han han ju skaffat tjej och 2 barn! Som är sjuuukt söta :') lille Albin och Oscar :) Albin är 1 år och Oscar är lite över 1 månad :') så va först gången vi träffade dom! Jag och Hans (min kusin) satt och snackade om massor :)) Kul att dom kommer hit imorgon igen men lite längre tid:) dom hade lite brottom idag :/ och sen kanske min morbror och andra kusin också kommer :) Men bloggar om det imorgon :) Får se om jag skriver senare annars så godnatt! Hihi tycker att jag har blivit ducktig på att uppdatera (a) Aja.. PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0