Jag levde, men utan er är jag död ..

Jaaa som vanligt har jag inte hunnit blogga, haft föööör mycket att göra :o men aa nu har jag tid!
Är i borensberg och har haft detskiiit härligt även om vädret inte vart bra -.-'
Har vart med bästavännen jessica idag och vi har snackat om allt! Och hittat på massa kul :) sen vid 10-11 någon gång började vi snacka med hennes mamma också om allt :) fett skönt va det! Vi skrattade och nästan tjöj, men aa alltid lika skönt att prata ut :))
Hahhahaha fyfaaan va kul det va när vi käka ... Smsade med 118800 och maaaasssa xD hahahah skit kul!
Sen igår sov linnea över , hahahhaha hände vääärsta grejen xD hahhaha fyfan va kul!! Kommer aldrig glömma! Sen idag åkte jag ju till bbg :)))
Funderar på att sova snart men är ganska pigg :o
Men ska fortsätta att smsa med några nu, får se när jag bloggar igen x)
Hehehe veeeet min blogg suuuger funderar på att lägga av :o
Men aa puss på er!:))<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0