Utan dig kommer jag inte klara mig!:'(

Va på klassresa igår och idag, vi tog bussen igår från gamla linköping till rimforsa sen skulle vi träna på att sätta upp tält och paddla. Sen började det spöööregna! Sen slutade det så vid 1 började vi paddla till ön vi skulle sova på och så.
När vi kom dit chilla vi typ bara, sen dröjde det inte länge först jag fick värsta daaampet!
Sen paddlade jag diba ali joe zacka och omar till en ö bredvid, så tog vi zackas och omars paddlar xD sen fick zacka va ensam på ön x)
Sen paddla vi tillbaka till våran ö och chillade och så.
Jaja pallar inte berätta mer om första dagen ..
Men sen idag blev vi väckta halv 9 typ så packade vi ihop och paddlade hem. Sen åt vi glass i rimforsa sen tog bussen vid halv 1 till linköping.
Mamma hämtade mig där sen åkte vi hem och hämtade Miloo :) sen åkte och handlade. När vi kom hem sen somnade jag typ direkt sov till typ 5-6 sen skulle vi äta sen spelade jag mamma charlie och sandra kort!:)

Men det värsta va .. Efter vi hade ätit fick jag reda på att min faster har fått canser igen och det går inte att bota :'(
Jag älskar dig faster! Ska göra allt för dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0