Saknar att kalla någon min ...

Vart lång ledig och är fortfarande. Va inte i skolan i måndags, tisdags eller onsdags . vart så mycket nu ett tag så behövde va hemma :)
Sen igår åkte jag till Linnea och sov hos henne!:) träffade Matilda sen va vi ute ett tag, träffade några :) sen drog vi till en trapp och pissa jag och linnea ..x'D ah cp vi vet!:)
Sen drog vi hem, vaktade Ludde ett tag :) sen kom hennes föräldrar hem. Sen vid typ 11-12 la vi oss och sov x) båda va sjuuukt trötta!
Sen vaknade vi av henne jävla alarm på 20 i 8 -.-' vart skapligt glad -.-' sen gick vi upp, snackade lite med Emma :) sen la vi oss igen :p sen fixade vi oss vid 12-1 kanske?:o sen va vi ute lite, sen drog in. Vid 3 kom mamma och hämtade mig :/
Så åkte vi hem och firade pappa som fyller idag! GRATTIS!:*
och imorgon kommer Linnea hit och sover, sen ska jag sova där igen på lördag x) full helg ..
Juste sen på söndag har vi valp-kurs sen ska min släckt komma och fira pappa och mig :) jag fyller ju på tisdag! (a)!!
LÄNGTAR som faan till nästa helg! Då ska vi fira mig och karro, haha hon fyllde i april men vi har inte hunnit fira henne :/ så vi sa att vi tar festen ihop!:)
Och det ska bli 19-20 grader dååå!!!! :D
Men nae nu ska jag nog försöka sova och drömma om han ;$
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0